Søger du efter svar, har glemt noget i et af vores fly, vil du gerne løse et problem, eller har du ris og ros, finder du her, hvordan du kontakter os.
E-mail: [email protected]
Åbningstider
Alle hverdage 09.00-16.00 (Fredag 09.00-15.30)
Du skal omgående give vores repræsentanter besked om, at din bagage ikke er ankommet med samme fly som dig. De vil give dig en sagsrapport (Property Irregularity Report/PIR) med et unikt referencenummer, der skal opbevares, indtil sagen er afsluttet.
Check bagagestatus online på World Tracer eller benyt kontaktdetaljerne på PIR rapport modtaget i lufthavnen.
Når bagagen er dukket op, bliver du kontaktet for at aftale levering af den.
Erstatning af nødvendige ting.
Du har ret til at få erstattet køb af nødvendige toiletartikler og andre fornødenheder, hvis bagagen er forsinket på din udrejse. Du kan få erstattet disse udgifter indenfor rimelighedens grænser. Gem kvitteringer for erstatnings køb. Erstatning ydes udelukkende ud fra genstandens funktionsværdi.
Har du en rejseforsikring?
Det kan betale sig først at undersøge sit rejseforsikringsselskabs muligheder, hvis bagagen er forsinket eller bortkommen. Vores erstatningsansvar er begrænset af internationale regulativer i lighed med andre internationale flyselskaber.
Kontakt den pågældende lufthavns hittegods / Lost and Found
Har du glemt noget i et af vores fly, bedes du kontakte os på tlf. +45 76500 100.
Vi følger de retningslinjer for kompensation og assistance der er os pålagt af EU, se rettighederne her: EU Passager rettigheder